2013. május 7., kedd

A túlélés vörös fonala


Balázs Katalin túlélési stratégiája:

   

"Az élet küzdelem... túl kell élni éveket, órákat, sokszor évmilliárdoknak tűnő perceket...
Úgy élhetek túl, ha követem életem vörös fonalát... ha csomót találok rajta, kioldom... ha elakarják szakítani, megerősítem... ha akadályt találok megkerülöm... ha súlyt akasztanak rá, felemelem... ha cukorba öntik, széttöröm a mázat... ha egyenesen megy, egyenesen megyek ... ha felfelé mutat, hát felfelé megyek... ha útvesztőbe vezet, követem hittel... ha sötétségbe, reményem lángja világítja meg... ha olyan helyre vezet, ahol más fonalak elvesznek, hát fogom erősen... ha találkozok más fonalakkal, keresztezem őket... s ha a világ óriási, összekuszált gombolyagában megtalálom életem párhuzamos fonalát, akkor összegabalyodok vele... Miért? ...mert bár két pont között, lehet, hogy a legrövidebb út az egyenes... de lehet, hogy az nem annyira színes, mint életem vörös fonala..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése